Jak získat nové klienty díky nadpisu článku?
Můžete tomu říkat, jak chcete. Ať používáte termín titulek, nadpis, headline nebo H1, znamená to totéž. Každý článek či text na webové stránce ho potřebuje a je to vždy první, co uživatel vidí. To znamená, že díky pár slovům můžete lidi buď přitáhnout, anebo odradit. Možná se to nezdá, ale napsat poutavý titulek není jednoduché ani pro zkušeného profíka.
Chcete-li být úspěšní, prodávat a mít vysokou návštěvnost, optimalizace stránky je obecně velmi důležitá, a to včetně publikovaného obsahu. A nemusí to být ani drahé. Cena SEO marketingu se odvíjí od složitosti a rozsahu, ale i za 500 Kč můžete získat tisíce nových uživatelů. Ideální je spolehnout se na odborníky, protože špatné nadpisy a obsah způsobí mnoho škody, např.:
- nižší návštěvnost,
- nižší míru konverze (málo objednávek, poptávek nebo přihlášení do newsletteru),
- nižší zaujetí ze strany čtenáře (málo sdílení, komentářů apod.).
Koncový uživatel
Ještě, než začnete o nadpisu uvažovat, zamyslete se nad svou cílovou skupinou. Myslete na to, že ho tvoříte pro osoby, které patří do cílové skupiny uživatelů, kterou jste si již na začátku stanovili. Podle toho jim musíte přizpůsobit slovník, styl i dané informace. Chcete-li přivést lidi, kteří se o dané téma skutečně zajímají do hloubky, nabídněte jim informace, které by laikovi nic neřekli.
Vyprávění láká
Každý se chce dozvědět něco nového, zajímavého a vzrušujícího. Ideálně se k tomu využívá konflikt. A nemusí se jednat přímo o napadení, ale také o řešení problému nebo vyprávění příběhu jako takového. Právě zde jsou důležitá slovesa, i když to jde občas i bez nich. Jenže sloveso http://sport.idnes.cz/trener-chce-tym-privest-do-aten-dm8-/basket.aspx%3Fc%3DA030918_221624_rbasket_ruz je nositelem děje, který čtenáře zaujme na první pohled. Proto na ně rozhodně nezapomínejte.